Fénixe jsme si společně s agenturou BETTER (pův. BETTER MARKETING) odnesli v hlavní kategorii Brand – Branding s projektem „Nová Zbrojovka: Silný brand, který roste spolu s městem“. Zároveň jsme jako skupina CPI Property Group uspěli na prvním místě v oborové kategorii Brand – Real Estate, jakožto Značka roku. Jedná se o hlavní kategorii a ocenění za portfolio skupiny CPI Property Group.
![]() |
CPI Property Group získala na letošním 12. ročníku Fénix Awards hned dvě zlata |
„Výhra je pro nás potvrzením, že Nová Zbrojovka není jen ambiciózní projekt, ale také značka, která rezonuje s lidmi a roste spolu s Brnem. Stejně jako si zakládáme na kvalitní značce, je kvalitní i samotný projekt Nové Zbrojovky, který je největším developerským projektem v Brně. A přesně tak ho budeme budovat i dál,“ říká Miroslav Pekník, ředitel developmentu Nové Zbrojovky.
Jak vznikal vítězný branding?
Během spolupráce markeťáků Nové Zbrojovky a kreativců z BETTER vznikla kompletní sada nástrojů, která posunula značku o úroveň výš:
- komunikační strategie s kreativním konceptem
- nová vizuální identita
- namingy a loga pro sub-brandy rezidenčních projektů
- návrh marketingové strategie, kterou interní tým detailně (a průběžně) rozpracovává
Agentura BETTER Nové Zbrojovce pomohla zkoordinovat růst značky o brandy prvních rezidenčních projektů. Oceňujeme, že navázali na původní brand i vizuál Nové Zbrojovky a dokázali ho citlivě doplnit a rozšířit. Zároveň ukotvili a konkrétně pojmenovali naši zajetou komunikační strategii a vytvořili kreativní koncept, na který navazujeme i v dalších aktivitách. Máme proto radost, že ocenění získali právě s naším projektem.
„Klíčový je samozřejmě i náš interní marketingový tým, který denně pracuje na komunikaci s veřejností. Důležité pro nás ale bylo navázat úzkou spolupráci i s externisty. Díky jejich každodenní práci máme přehled o nastavení výkonnostních kampaní, jejich optimalizaci a výsledcích. I o tom, jak s nimi dále pracovat – protože to jsou ta důležitá čísla, která vedou k prodeji. Jsem pyšná na to, kolik toho efektivně dokážeme pokrýt v úzkém týmu. Díky němu Nová Zbrojovka roste a je silnou značkou," popisuje spolupráci Social Media Managerka Nové Zbrojovky Veronika Jílková.
![]() | ![]() |
Vítězný tým Nové Zbrojovky a agentura BETTER v Brně | Kreativci z agentury BETTER přebírají 1. cenu na Fénix Awards |
Claimy, které Brno dobře zná
Výsledkem spolupráce obou týmů jsou mimo jiné i hlavní komunikační claimy, které Brňané často potkávají – na billboardech, v online reklamách, na brněnské „šalině“, ale i na všech dalších offline materiálech. Například:
- Nová Zbrojovka – Čtvrť, kde chcete žít
- Nová Zbrojovka – Místo, kde chcete bydlet
- Nová Zbrojovka – Čtvrť, kde chcete podnikat
- Nová Zbrojovka – Byla, je a bude vaše
- Vy a Váš nový domov
- a mnohé další, které vycházejí z konceptu „Vy & Vaše”
A výsledek? 30 % jednotek bylo rezervováno během prvního půl roku kampaně. A zájem o prodej a pronájem bytů i prostory pro služby a kanceláře rychle roste.
„Komunikace Nové Zbrojovky samozřejmě zahrnuje i spousta dalších aktivit, které ve výsledku tvoří celý brand. Například pravidelné eventy, které propojují online svět s tím reálným. A kde díky setkávání s našimi sousedy, budoucími obyvateli, fanoušky a pravidelnými návštěvníky naší čtvrti budujeme nejen brand, ale i komunitu, která je pro Novou Zbrojovku a její budoucnost stěžejní,” doplňuje Veronika.
![]() | ![]() |
Soška zlatého Fénixe | Atmosféra na slavnostním galavečeru v pražském SaSaZu |
Ceny Fénix Awards jsou největším oceněním v Česku pro firmy, značky a nově i média. O jejich držitelích rozhoduje více než stovka porotců z oboru. Na letošním předávání cen uspěly z 600 přihlášených i značky velkých jmen, jako například Volvo, Air Bank a.s., ČSOB a.s., Tesco, Česká spořitelna a.s., Sazka, Plzeňský Prazdroj a.s., dm drogerie markt, Rolls-Royce a také nájemník Nové Zbrojovky Aero Vodochody nebo její budoucí klient E.ON. Velká gratulace patří také kolegům z týmu CPI Property Group z IGY Centrum České Budějovice, kteří uspěli na prvním místě v oborových kategoriích Nejlepší firemní event roku – Retail a Nejlepší content marketingová strategie - Retail!