Nová Zbrojovka získala marketingové ocenění Fénix Awards

Máme obrovskou radost! Nová Zbrojovka společně s agenturou BETTER získala 1. místo v soutěži Fénix Awards (Fénix Content Marketing) – největší české soutěži v oblasti content marketingu. Slavnostní vyhlášení proběhlo ve čtvrtek 2. října v pražském klubu SaSaZu.

Nová Zbrojovka získala marketingové ocenění Fénix Awards

Fénixe jsme si společně s agenturou BETTER (pův. BETTER MARKETING) odnesli v hlavní kategorii Brand – Branding s projektem „Nová Zbrojovka: Silný brand, který roste spolu s městem“. Zároveň jsme jako skupina CPI Property Group uspěli na prvním místě v oborové kategorii Brand – Real Estate, jakožto Značka roku. Jedná se o hlavní kategorii a ocenění za portfolio skupiny CPI Property Group.

CPI Property Group získala na letošním 12. ročníku Fénix Awards hned dvě zlata


„Výhra je pro nás potvrzením, že Nová Zbrojovka není jen ambiciózní projekt, ale také značka, která rezonuje s lidmi a roste spolu s Brnem. Stejně jako si zakládáme na kvalitní značce, je kvalitní i samotný projekt Nové Zbrojovky, který je největším developerským projektem v Brně. A přesně tak ho budeme budovat i dál,“ říká Miroslav Pekník, ředitel developmentu Nové Zbrojovky.

Jak vznikal vítězný branding?

Během spolupráce markeťáků Nové Zbrojovky a kreativců z BETTER vznikla kompletní sada nástrojů, která posunula značku o úroveň výš:

  • komunikační strategie s kreativním konceptem
  • nová vizuální identita
  • namingy a loga pro sub-brandy rezidenčních projektů
  • návrh marketingové strategie, kterou interní tým detailně (a průběžně) rozpracovává

Agentura BETTER Nové Zbrojovce pomohla zkoordinovat růst značky o brandy prvních rezidenčních projektů. Oceňujeme, že navázali na původní brand i vizuál Nové Zbrojovky a dokázali ho citlivě doplnit a rozšířit. Zároveň ukotvili a konkrétně pojmenovali naši zajetou komunikační strategii a vytvořili kreativní koncept, na který navazujeme i v dalších aktivitách. Máme proto radost, že ocenění získali právě s naším projektem.

„Klíčový je samozřejmě i náš interní marketingový tým, který denně pracuje na komunikaci s veřejností. Důležité pro nás ale bylo navázat úzkou spolupráci i s externisty. Díky jejich každodenní práci máme přehled o nastavení výkonnostních kampaní, jejich optimalizaci a výsledcích. I o tom, jak s nimi dále pracovat – protože to jsou ta důležitá čísla, která vedou k prodeji. Jsem pyšná na to, kolik toho efektivně dokážeme pokrýt v úzkém týmu. Díky němu Nová Zbrojovka roste a je silnou značkou," popisuje spolupráci Social Media Managerka Nové Zbrojovky Veronika Jílková.

Vítězný tým Nové Zbrojovky a agentura BETTER v Brně

Kreativci z agentury BETTER přebírají 1. cenu na Fénix Awards

Claimy, které Brno dobře zná

Výsledkem spolupráce obou týmů jsou mimo jiné i hlavní komunikační claimy, které Brňané často potkávají – na billboardech, v online reklamách, na brněnské „šalině“, ale i na všech dalších offline materiálech. Například:

  • Nová Zbrojovka – Čtvrť, kde chcete žít
  • Nová Zbrojovka – Místo, kde chcete bydlet
  • Nová Zbrojovka – Čtvrť, kde chcete podnikat
  • Nová Zbrojovka – Byla, je a bude vaše
  • Vy a Váš nový domov
  • a mnohé další, které vycházejí z konceptu „Vy & Vaše”

A výsledek? 30 % jednotek bylo rezervováno během prvního půl roku kampaně. A zájem o prodej a pronájem bytů i prostory pro služby a kanceláře rychle roste.

„Komunikace Nové Zbrojovky samozřejmě zahrnuje i spousta dalších aktivit, které ve výsledku tvoří celý brand. Například pravidelné eventy, které propojují online svět s tím reálným. A kde díky setkávání s našimi sousedy, budoucími obyvateli, fanoušky a pravidelnými návštěvníky naší čtvrti budujeme nejen brand, ale i komunitu, která je pro Novou Zbrojovku a její budoucnost stěžejní,” doplňuje Veronika.

Soška zlatého FénixeAtmosféra na slavnostním galavečeru v pražském SaSaZu

Ceny Fénix Awards jsou největším oceněním v Česku pro firmy, značky a nově i média. O jejich držitelích rozhoduje více než stovka porotců z oboru. Na letošním předávání cen uspěly z 600 přihlášených i značky velkých jmen, jako například Volvo, Air Bank a.s., ČSOB a.s., Tesco, Česká spořitelna a.s., Sazka, Plzeňský Prazdroj a.s., dm drogerie markt, Rolls-Royce a také nájemník Nové Zbrojovky Aero Vodochody nebo její budoucí klient E.ON. Velká gratulace patří také kolegům z týmu CPI Property Group z IGY Centrum České Budějovice, kteří uspěli na prvním místě v oborových kategoriích Nejlepší firemní event roku – Retail a Nejlepší content marketingová strategie - Retail!

Přihlaste se k odběru newsletteru, ať vám neutečou žádné novinky

Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů.
  • Morizz

    Morizz

    Rezidence Morizz je zasazená přímo do nábřežní části čtvrti s výhledem na řeku Svitavu a nabízí prostorné a vzdušné jednotky plné světla.

    Detail prostoru
  • Cubicum

    Cubicum

    Rezidence Cubicum přichází s prakticky navrženými jednotkami žádaných dispozic 1 až 2+kk ideálními pro investici i velkorysými byty až do velikosti 4+kk.

    Detail prostoru
  • Montowna

    Montowna

    Budova plná nekonečných možností pro vaše podnikání, práci, život i volný čas. Nájemní bydlení, kanceláře, obchody a služby pod jednou střechou

    Detail prostoru
  • Hrad

    Hrad

    Ředitelství Zbrojovky po více než 100 letech získalo funkci administrativní budovy díky rekonstrukci, která propojila historický odkaz s moderním vybavením.

    Detail prostoru
  • Hala 76

    Hala 76

    Historická industriální hala čeká na svou proměnu v moderní administrativní budovu. Do té doby nabízí unikátní industriální prostor pro pořádání eventů.

    Detail prostoru
  • ZET.Office

    ZET.Office

    Bývalá Nářaďovna se na konci roku 2019 proměnila v administrativní prostor s nadstandardním pracovním prostředím, loftovými kancelářemi a volnočasovým vyžitím.

    Detail prostoru
  • Amenities Park

    Amenities Park

    Multifunkční sportovní park rozkládající se na ploše 10 000 m² s možností využívání hřišť a prostor (beach volejbal, fotbal, basketbal, workout a gril).

    Detail prostoru